Záchranná technická služba,Praha > 

Ohodnotit tuto položku
(3 hlasů)
Zákazníčka nás vychledala,protože na stěne byla mokrá vada,instalateř hned pochopil jaký je problem,bude muset vyměnit trubku.Naše instalateři vyměnily trubku a  zamazali stěnu za méně než 2 hodiny. Zákaznička měla takovou radost,že nám napsala moc hezkou referenci.…
Ohodnotit tuto položku
(1 Hlasovat)
Jeden z nejčastějších problému, který řešíme jsou bojlery, které neohřávájí tak jak mají, nebo vůbec nefungují. Pozná se to pochopitelně, když voda je studená. Nejčastější problem je buď termostat, nebo spirála bojleru. V tomto případě…
Ohodnotit tuto položku
(2 hlasů)
Ráno se nám dovolá zákaznice, že má problém se světla na chodbě a zda nemůžeme priject a opravit je. To nebyl pro našeho technika žádný problém a pustíl se do práce. Zákaznice předem byla stanovená…
Ohodnotit tuto položku
(1 Hlasovat)
Na naších operátorech se dovolál zákazník, který měl problém s kohoutu u bojleru. Technik na místě zístil, že je prasklý a že bude potřeba jeho výměna. Zákoznikovi jsme sdělili cenu a po jeho souhlase jsme…
Ohodnotit tuto položku
(3 hlasů)
Je sobota dopoledne a na naší lince se ozve zákazník, kterému odtékala voda u bojleu a nevěděl co s tím. Technik přijel co nejrychlejí na místě a hned začál řešít problém. Bylo jasné, že bojler…
Ohodnotit tuto položku
(1 Hlasovat)
Nejčastější problém se který se snád setkává každá domácnost je, že odtéká záchod. Je to nepřijemný a my s tím nic nemůžeme udělat než si objednát instalatéra, který to opraví. Přesně s touto prosbou se…
Ohodnotit tuto položku
(2 hlasů)
Je léto a tak hodně ze zákazníku chce stihnout předělat topení, nebo různých oprav, které během provozu nemohli udělát. Na zákaznického servisu se ozval zákzník s problémem, že už má zastaralé kohoty na topení a…
Ohodnotit tuto položku
(1 Hlasovat)
Zavolá nám zákazník s prosbou vyměnit kohotu do plynového kotle. Zlomila se mu páka. Po domluvě v kolik hodin a kde má dorazít technik jsme tam vyjeli prohlídnout místo a dát odbornou radu co se…
Strana 1 z 3

Volejte nonstop podpora:

phone-28-512 

+420 778 049 449
+420 607 011 120

Volejte nás v případě potřeby :

  • Předplacení servisu
  • Plánovaní oprav
  • Profilaxe
  • Výměny spotřebičů
  • Dodatečných konzultací
  • Diagnostiky
  • Výběru a instalace elektrospotřebiče
  • V případě jakýchkoliv havárií
green-pin1 Rekonstrukce
Havarijní servis
blue-pin1 Instalatér
Kanalizace
orange-pin1 Elektrikář, Oprava elektrospotřebičů
Montáž elektrospotřebičů, Opravy Bojlerů
 red-pin1 Topenář
Infračervená termografie